Kas vēl uzziedēja jūlijā

Jūlija otrajā pusē ir iestājies tāds kā neliels pagurums, taču arī šajā laikā, kaut gan dārzus ir pārņēmusi liliju ziedēšana, turpināas rožu uzziedēšana, un katru rītu ir vērts ieiet dārzā, lai paskatītos, kas tad šoŗīt mani ir iepriecinājis.

DSCF1414 Ir uzziedējusi viena no vecajām lauku rozēm, kuru es saucu par Bāli rozā, kurai ziedu firma un krāsa ir tieši kā no vecajām saldajām seno laiku pastkartēm. Tikai viena nelaime- man roze  ļoti reti, kad pilnībā uzzied, visbiežāk pumpuri  sakalst vai sapūst neizplaukuši vai pusizplaukuši. Kas par vainu, vēl neesmu sapratis, tomēr šogad ir izplaukuši arī vairāki skaisti ziedi.

 

 

 

 

 

DSCF1408 Esmu sagaidījis arī to, ka pirmo reizi  ir uzziedējusi pagājušajā gadā pirktā Antike 89- jā, patiešām, skaista roze, lai gan reklamēto smaržu tā arī neesmu sajutis, varbūt vēlāk.

 

 

 

 

 

 

DSCF1413 No mātes mājām esmu atvedis mātes Istabas rozi , jo jutu, ka pēc māmuļas nāves viņai tur sevišķi labi neklājas, lai nu zied manā dārzā.

 

 

 

 

DSCF1392 Mazā rozīte Gloria Mundi ir saziedējusi pilnos ziedos ir patiešām skaista, ja atceramies neizteiksmīgo pirmo uzņēmumu.

Komentēt

